piątek, 14 czerwca 2013

Wstęp

Wieczór w Dortmundzie,nic nadzwyczajnego można powiedzieć,ale dla niektórych to nawet więcej niż tylko wieczór, gwiazdy,księżyc ludzie którzy wybrali się na spacer z ze swoimi partnerami ,w ten jedyny wieczór wszystko się zaczęło i wszystko się skończyło,jeden gest,jedno słowo a wszystko się może zdarzyć to historia warta do zapamiętania,dla niektórych miłość to uczucie nieznane,ale nawet ta osoba doświadczy to uczucie.To historia piłkarza Borussii Dortmund i reprezentacji Niemiec i piłkarki reprezentacji Polski..Ten dzień zmienił wszystko w ich życiu,nawet się nie spodziewali że na długo zapamiętają to miejsce,ten dzień tą godzinę..A historia ta zaczęła się tak.. 

-----------------------------------------------------------
Zapraszam do czytania i polecania mojego nowego bloga to będzie taki jakby dramat i romans ! :) Proszę polecicie mojego bloga ? :*

4 komentarze:

  1. No to ciekawie się zapowiada! Czekam z niecierpliwością na next! :D
    Pozdrawiam i życzę wen ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie napisane. Czekam na dalsze notki. ;)


    I zapraszam do mnie:
    http://me-and-you-4ever-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :*
    Czekam na rozdziały :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Już mnie zaciekawiło na pewno będę czytać.
    Zapraszam do mnie http://marco-zuzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń